През почивните дни и ние бяхме по пътя DN7C, но с колелета.В петък вечерта спахме на 100-200 м преди язовира има лека отбивка в дясно под пътя, там опънахме 2 палатки и 6-7 чувала около колите.Пристигнахме късно и станахме рано и не сме имали проблеми.Но май е разрешено бивакуването в района.В Събота вечерта имахме резервация в Cirtisoara, от другата страна ха прохода, но през деня получих мейл че ни отлагат резервацията, въпреки че беше направена през booking, и по път намерихме ето този за мен комплекс http://vamacucului.ro/index.html . Не знам дали има хотелска част, ние спахме в бунгалата и останахме доволни.Чисти и приятни, с по 2 легла и обща баня и по 2 тоалетни за всичките бунгала (ако не се лъжа са 7-.Цената на която нощувахме беше 45 леи за бунгало, което се пада по 10-11 лв на човек.Отпред има бесетки със барбекюта и ресторант, който беше на много народни цени, бира от 1.50лв до около 3лв според зависи, пържени картофи около 2-3 лв.В крайна сметка 11 човека ядохме кой салата, кой качамак, кой мръвки и няколко човека пихме бири за 80 лв общо.Препоръчвам ако ще нощувате в северната част на прохода и не сте претенциозни за луксозен хотел
_________________ Човек дори и добре да катери, се жени!
Използвам датата да поздравя за рождения ден моя голям приятел и голям планинар Мартин Петров, с когото от 1 до 4 август 2015г. бяхме на двата върха. Нощувахме на палатки, тънка лайсна и независимост отвсякъде. Къпахме се на реките, а и на едно хубаво романтично езеро на 3 часа преди Молдовяну, където и бивакувахме - това е езерото до разрушения заслон и е различно от групата от три езера едно до друто, за които пиша по-долу.
С неговата кола, която е с АГУ, от Русе до ез. Бъля и обратно с винетни такси, такса за Дунав мост и т.н. ни стъпи по 70лв. на човек масрафа, като естествено си носехме храна и пукница. Не сме плащали за паркинг на Бъля, защото редихме колата отстрани на пътя, на банкета, където е безплатно. Негою може да се качи в експедиционен стил с леки раници, както и направихме още с пристигането. Отиване до Негою и връщане на ез. Бъля ни отне 9 часа. Отметнахме Негою духайки супата, защото беше яка мъгла и ситен гаден дъждец и гледки nare.
Който ще качва Молдовяну на палатка, препоръчвам горещо да не опъва палатка край моста на по-горната снимка , който е на 4км. преди изходна точка езерото Бъля (ние там спахме 2 вечери), а да тръгне от езерото Бъля към Молдовяну и след 1 час (много неприятно изкачване и малко слизане) се достига до 3 езера едно до друго, приказно красиви и около тях палатки и ручеи. Там да бивакува и на другата сутрин с бодра стъпка към Молдовяну. Разрешено е. Молдовяну от изходна точка езерото Бъля - отиване и връщане, без поне едно палаткуване не става. Вода по пътя има боллук. И е много красиво.
Забравих да кажа, че поради лошото време, един от дните отложихме Молдовяну и се спуснахме на север с културно-развлекателна програма до крепостта Бран и навъртяхме едни ок.300км. извънпланово, та с тия километри ни стъпи всичко на 70лв. на човек.
С една италиянска тарантела поздравявам Мартин за РД (защото са му мерак италиянските Алпи) и всички колеги поздравявам! https://www.youtube.com/watch?v=FrjZLGJZVVs
Използвам датата да поздравя за рождения ден моя голям приятел и голям планинар Мартин Петров, с когото от 1 до 4 август 2015г. бяхме на двата върха. Нощувахме на палатки, тънка лайсна и независимост отвсякъде. Къпахме се на реките, а и на едно хубаво романтично езеро на 3 часа преди Молдовяну, където и бивакувахме - това е езерото до разрушения заслон и е различно от групата от три езера едно до друто, за които пиша по-долу.
С неговата кола, която е с АГУ, от Русе до ез. Бъля и обратно с винетни такси, такса за Дунав мост и т.н. ни стъпи по 70лв. на човек масрафа, като естествено си носехме храна и пукница. Не сме плащали за паркинг на Бъля, защото редихме колата отстрани на пътя, на банкета, където е безплатно. Негою може да се качи в експедиционен стил с леки раници, както и направихме още с пристигането. Отиване до Негою и връщане на ез. Бъля ни отне 9 часа. Отметнахме Негою духайки супата, защото беше яка мъгла и ситен гаден дъждец и гледки nare.
Който ще качва Молдовяну на палатка, препоръчвам горещо да не опъва палатка край моста на по-горната снимка , който е на 4км. преди изходна точка езерото Бъля (ние там спахме 2 вечери), а да тръгне от езерото Бъля към Молдовяну и след 1 час (много неприятно изкачване и малко слизане) се достига до 3 езера едно до друго, приказно красиви и около тях палатки и ручеи. Там да бивакува и на другата сутрин с бодра стъпка към Молдовяну. Разрешено е. Молдовяну от изходна точка езерото Бъля - отиване и връщане, без поне едно палаткуване не става. Вода по пътя има боллук. И е много красиво.
Забравих да кажа, че поради лошото време, един от дните отложихме Молдовяну и се спуснахме на север с културно-развлекателна програма до крепостта Бран и навъртяхме едни ок.300км. извънпланово, та с тия километри ни стъпи всичко на 70лв. на човек.
С една италиянска тарантела поздравявам Мартин за РД (защото са му мерак италиянските Алпи) и всички колеги поздравявам! https://www.youtube.com/watch?v=FrjZLGJZVVs
Използвам датата да поздравя за рождения ден моя голям приятел и голям планинар Мартин Петров, с когото от 1 до 4 август 2015г. бяхме на двата върха. Нощувахме на палатки, тънка лайсна и независимост отвсякъде. Къпахме се на реките, а и на едно хубаво романтично езеро на 3 часа преди Молдовяну, където и бивакувахме - това е езерото до разрушения заслон и е различно от групата от три езера едно до друто, за които пиша по-долу.
С неговата кола, която е с АГУ, от Русе до ез. Бъля и обратно с винетни такси, такса за Дунав мост и т.н. ни стъпи по 70лв. на човек масрафа, като естествено си носехме храна и пукница. Не сме плащали за паркинг на Бъля, защото редихме колата отстрани на пътя, на банкета, където е безплатно. Негою може да се качи в експедиционен стил с леки раници, както и направихме още с пристигането. Отиване до Негою и връщане на ез. Бъля ни отне 9 часа. Отметнахме Негою духайки супата, защото беше яка мъгла и ситен гаден дъждец и гледки nare.
Който ще качва Молдовяну на палатка, препоръчвам горещо да не опъва палатка край моста на по-горната снимка , който е на 4км. преди изходна точка езерото Бъля (ние там спахме 2 вечери), а да тръгне от езерото Бъля към Молдовяну и след 1 час (много неприятно изкачване и малко слизане) се достига до 3 езера едно до друго, приказно красиви и около тях палатки и ручеи. Там да бивакува и на другата сутрин с бодра стъпка към Молдовяну. Разрешено е. Молдовяну от изходна точка езерото Бъля - отиване и връщане, без поне едно палаткуване не става. Вода по пътя има боллук. И е много красиво.
Забравих да кажа, че поради лошото време, един от дните отложихме Молдовяну и се спуснахме на север с културно-развлекателна програма до крепостта Бран и навъртяхме едни ок.300км. извънпланово, та с тия километри ни стъпи всичко на 70лв. на човек.
С една италиянска тарантела поздравявам Мартин за РД (защото са му мерак италиянските Алпи) и всички колеги поздравявам! https://www.youtube.com/watch?v=FrjZLGJZVVs
Макар и със закъснение, се присъединявам и аз към поздравите, солидарен с написаното. И нас този август ни пра 11 часа дъжд и гъста мъглица от ез. Бъля до Негою. Карпатите са страхотна планина, освен всичко с десетки манастири, приютени на прекрасни места. Вие от Русе сте и намерили цаката, завиждам.
Ситуацията беше следната: От моето другарче знаех, че подминаваме хижа Подрагу, не се спускаме надолу към нея и беж към Молдовяну, при което хижата ни остава вляво от пътя. И ето така като гледах, гледах надолу и дали е заслон, дали е хижа от такава височина не можах да определя и си викам: Ан така, ето я вляво хижа Подрагу, дърпай напред смело ! .... докато в един момент се озовах на скалист билен ръб доста подир връх Мирчо и крачка напред и ще се утрепя. Обърках хижата със заслона- това е. По-точно с останките от разрушения от лавина заслон.
Ето така се насложи предварителна информация + спазване на стрелката от моя страна. На следващия ден ме успокояваше мисълта, че четирима румънци се щураха на връх Мирча и крещяха "Няма маркировка! Няма маркировка!". Обаче в ниското бяхме ние с палатките и поне имаха основно направление... може би, а може би и карти.
Защо има стрелка напред, а след нея никакви стрелки, но утъпкана доста напред пътека ?
Часовете са според зоната GMT + 3 Часа Иди на страница Предишна1, 2, 3, 4, 5, 6
Страница 6 от 6
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети