ПЛАНИНАРСКИ ФОРУМ Форуми ПЛАНИНАРСКИ ФОРУМ
всичко за планината
Регистрирайте сеТърсенеВъпроси/ОтговориПотребителиПотребителски групиВход
Проблеми по Ком Емине
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
 
Напишете отговор    ПЛАНИНАРСКИ ФОРУМ Форуми » E-3 Ком-Емине Предишната тема
Следващата тема
Проблеми по Ком Емине
Автор Съобщение
meco puh



Регистриран на: 18 Яну 2011
Мнения: 1816
Местожителство: обл.Разград

Мнение Отговорете с цитат
Възможно е този вариант(червеният) да е по добър. Върви се по открити места, покрай гората и няма да има паднали дървета.
И къде ли се съединява на изток, със синята. Може би някъде по големите ливади, между вековното дърво и изкачването на Разбойна? Става въпрос за това дърво, което е в края на гората, в началото на ливадите, движейки се на запад.


От там вече се вижда вр.Разбойна.
Цитат:
Малко след това излязох на големи ливади, откъдето недалеч се виждаше връх Разбойна, моята цел. Покрай тези ливади пътя много заобикаля, ето защо реших да ги прекося направо. Имаше следи по GPSa, и хванах една, но сбърках. Неокосената трева стигнала до гърдите на човек запираше, трудно се вървеше. Докато изляза на коловата маркировка, разгони ми се фамилията. Слънцето изгря, вдигна се доста високо, докато аз се въртях из храсталаците. Най-после се движа по полски път. Наближавах вр. Разбойна.




_________________
Kom Emine 1987
Kom Emine 2011
Ком Емине 2013 на седем десет без седем
Балкана символ на цял полуостров
Чет Мар 05, 2015 3:22 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
HHristov



Регистриран на: 05 Дек 2013
Мнения: 75
Местожителство: Шумен

Мнение Отговорете с цитат
Това са варианти на изток след излизането от Котел. Събират се точно на мястото, където маркировката напуска асфалта и се отправя на изток към Каракус. За нападалите дървета си много прав. По синият вариант в дерето след чешмата има нападали. По-тънките, които успяхме разчистихме, но дебелите останаха.
Чет Мар 05, 2015 4:11 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
todor__x



Регистриран на: 15 Дек 2012
Мнения: 452

Мнение Отговорете с цитат
Мечо, тази снимка е от вековното като се излезе на Околчеста и с гледка на изток към Разбойна.
До там не можахме да отидем. Ще остане за по-късно. На запад стигнахме само до пилоните и разклона към Върха.
От там по З.К.М. го качихме и слязохме пак в Котел на 02.03.

Снимката която посочва Христо е правена от север под Разбойна, във вилната зона, на мястото където, слиза, излиза пътеката от него.
От това място най-добре си личи, какво те очаква на изток след Котел, към Върбишки в първите часове нататък.
Това излизане от града на изток се опитахме, да оправим и се получи, да е вече добре маркирано.

За означената на снимката пряка пътека по билото, с червеното. Действително е по-стръмна, но кратка и е точно така няма нужда от
разчистване. Вижда се че върви по границата с гората. Събира се с тази оригиналната, през дерето и от север, а после и асфалта. Това
става точно от изток на превала, където се изоставя асфалта. Мястото за което ме питате защо има две марки толкова на близо.

Местата на разклоните и събирането им съм се опитал да обознача с двете квадратни табели с надписите.
Чет Мар 05, 2015 4:18 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Mariana1000



Регистриран на: 28 Юли 2010
Мнения: 2214
Местожителство: София

Мнение Отговорете с цитат
Като гледам снимка 122 и 124, мисля че в скоро време Руми може и отнеме на някои хора титлата най-добър фотограф на залези Smile

На Тошко табелките както винаги са най-оригиналните.

Добре, това дето е с червеното, всъщност е немаркирано, нали? И е по-кратко, и няма паднали дървета? Защо според вас е маркиран по-дългия път преди години, щом има възможност за по-кратък? И дали ще е добре да маркирате и по-краткия?
(Мъча се да си спомня ние откъде минахме, мисля че е било по оригиналния път, макар че се позабъркахме и едва ли сме го следвали точно. Но по едно време вървяхме точно над асфалта и оттам ми е идеята, че сме минали по него.)

_________________
Искате ли да изживеете едно приключение!?!...
Чет Мар 05, 2015 7:02 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
todor__x



Регистриран на: 15 Дек 2012
Мнения: 452

Мнение Отговорете с цитат
Още с Оги предния път пряката бе маркирана на половина. Сега всичко е завършено и свързано вече.
Обозначено и почистено, но не и перфектно, добре направено смятам и огледано за ходещите и в двете посоки.

Това бе целта, да няма проблеми повече на изток от Котел до Върбишки.

Тук остава не-добре маркирано и почистено само:
1. Качването към Караборун, отнема между 30 и 40 минути.
2.Слизането по Герила, пътя е чист, още марки в началото, на разклоните и малко по- на гъсто по пътя.
Това е работа за половин ден. За цял през през следващото време пролет и лято, е по целия от Котел до Върбишки.
Чет Мар 05, 2015 8:02 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
todor__x



Регистриран на: 15 Дек 2012
Мнения: 452

Мнение Отговорете с цитат
Заслугата е и на трима ни. Дори смятам че Христо пое по голямата тежест.
Допринесе повече за да се получат нещата. Всъщност очаквах и още помощ.
По скоро да не ни е натоварено толкова и по приятна да е разходката.
Доволен съм че се получи добре всичко, а и си прекарахме хубаво.
Пет Мар 06, 2015 7:09 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
HHristov



Регистриран на: 05 Дек 2013
Мнения: 75
Местожителство: Шумен

Мнение Отговорете с цитат
Еe, чак пък по-голямата... Просто триона ми беше по голям Laughing
Аз като разглеждах снимките на Руми открих много сериозен недостатък в маркировката - коловете от КЗМ които възстановихме не отговарят на изискванията на Правилника за маркировката на туристическите пътища в Република България





Confused
Съб Мар 07, 2015 3:14 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
meco puh



Регистриран на: 18 Яну 2011
Мнения: 1816
Местожителство: обл.Разград

Мнение Отговорете с цитат
HHristov написа:
Еe, чак пък по-голямата... Просто триона ми беше по голям Laughing
Аз като разглеждах снимките на Руми открих много сериозен недостатък в маркировката - коловете от КЗМ които възстановихме не отговарят на изискванията на Правилника за маркировката на туристическите пътища в Република България





Confused


Ами какво чакате Rolling Eyes ? Следващия уикенд идете пак и ги махайте, загрозявате природата. Very Happy . (А според мен кажете, да вървят ония, дето не ги харесват).
Аз много ги харесвам, едни такива като пепелянки Laughing.

_________________
Kom Emine 1987
Kom Emine 2011
Ком Емине 2013 на седем десет без седем
Балкана символ на цял полуостров
Съб Мар 07, 2015 3:50 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
rumi_xristova



Регистриран на: 12 Мар 2012
Мнения: 138

Мнение Отговорете с цитат
В събота - 11.07.2015г. с баща ми направихме едно кръгче около Дъскотна.
Слязохме с влака на Дропла. Камчията направо е останала без вода. Реката се минава без проблеми по останките от стария бетонен мост - има 2-3 клипчета. Под село Вишна някой бе направил плет от тръни точно на пътеката до дърво с голяма марка преди втората голяма хубава чешма след минаването на реката. Поразвалихме плета, за да може да се минава - пак има клипче. Голямата чешма под Големи връх е пресъхнала и не тече. Вървяхме по билната пътека до разклона за Планиница и от него слязохме в селото и от там по асфалта до Дъскотна. Чешмите по асфалта м/у Планиница и Дъскотна, освен тази след жп. прелеза не текат - пресъхнали са. Интересен бе факта, че от центъра на Дъскотна до гарата слязохме по червената маркировка. Най-после разбрах защо е и маркирано голямото дърво на гарата. Имаше около 20 мин. до влака и отидохме да видим дали е поправен въжения мост - не е.

Ето линк за снимките и няколкото клипчета:

https://photos.google.com/share/AF1QipMRPwllmcv5n2pkBT1ZaFo05kkUkA4ajt5WlwKxGnHDK0gVhn9d2aCUSl1doA4dTw?key=a01nOWNTU1lSVFp0bkl4SmtXMWd5XzdrakpsdkZR

Записах и трак на ходенето ни, но GPS си изчерта една права линия м/у Карнобат и Дропла, а бе изключен във влака. Незнам, обаче как да я махна. Ето и линк за следата /линията м/у Карнобат и Дропла не е реална/ и точките от нея:

https://drive.google.com/file/d/0B4etAvDcLgY5REVlWHE5aDY1WnM/view

https://drive.google.com/file/d/0B4etAvDcLgY5Vm9FbTRsMVZkaEU/view
Вто Юли 14, 2015 5:49 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Петър



Регистриран на: 20 Авг 2012
Мнения: 292
Местожителство: София

Мнение Корекция Отговорете с цитат
чертата премахната
http://dox.bg/files/dw?a=ed94e019b9
Вто Юли 14, 2015 7:13 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
stefan_iliev38



Регистриран на: 25 Сеп 2009
Мнения: 1177
Местожителство: София, кв. "Овча купел"

Мнение Отговорете с цитат
rumi_xristova написа:
...
Записах и трак на ходенето ни, но GPS си изчерта една права линия м/у Карнобат и Дропла, а бе изключен във влака. Не знам, обаче как да я махна...

Един начин за премахването на чертата: Отваря се тракът с програмата МапСорс, след което се кликва с десния бутон на мишката върху името на трака в полето Name вляво на прозореца на програмата. От появилото се контекстно меню се избира с ляв бутон на мишката най-отдолу Track Properties. Появява се прозорецът с характеристиките на трака и на отделните отсечки в него - време, разстояние, скорост, височина и прочие. Маркира се желаната отсечка за изтриване - в случая първата. И се изтрива с команда Delete (с бутон Х горе в лентата с бутони или с десен бутон на мишката и команда Delete). След което тракът се запаметява с команда Save под същото име или Save Az... под ново име. Трябва да се избере и формат на файла - .gpx, .gbd, други.

Точките, които излизат на отделен файл, могат също да се отворят в нов прозорец на програмата МапСорс, да се маркират (всичките или само някои) и да се копират върху трака, който е отворен в първия прозорец на програмата МапСорс. И след това тракът се запаметява като нов трак + точките.

За да не се получава такава линия, нека ползващите GPS от по-дълго време кажат как е най-правилният начин. Аз лично при пускане на машинката (ако съм записал следата от предишното ходене) отивам в Главното меню - Диспечер следи - Текуща следа и избирам Изчистване на текущата следа. А при приключване на прехода са ме учили, че е добре да запаметиш и/или архивираш текущата следа.



____________________
Rish Horror delenda est!
Освен това смятам, че Ужасът на Риш трябва да бъде отстранен!
Вто Юли 14, 2015 8:20 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
vedrin



Регистриран на: 25 Авг 2010
Мнения: 2143
Местожителство: София

Мнение Отговорете с цитат
stefan_iliev38 написа:
За да не се получава такава линия, нека ползващите GPS от по-дълго време кажат как е най-правилният начин.

Този ефект може да се получи ако уреда постоянно е в режим записване на следа. След изключване на уреда на дадено място и последващо включване на друго място, той би могъл при някакви обстоятелства да продължи да записва същата следа, като свърже двете ѝ части с права отсечка (без междинни точки, каквито не е записал). За избягване на това обикновено постъпвам така:

-- преди изключване на уреда се уверявам че е избран режим без записване на следа;
-- при включване изчаквам уреда да определи позиция и едва след това задействам записването на следа;
-- избрал съм настройката активната следа да се архивира автоматично ежедневно.
Вто Юли 14, 2015 9:53 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
boris_borisov



Регистриран на: 23 Ное 2010
Мнения: 507

Мнение Отговорете с цитат
Не знаех коя от всичките теми е най-подходяща да изразя притеснението си..
Прочетох това: http://www.dnevnik.bg/regioni/2017/10/07/3055636_snegut_povali_durveta_i_zatvori_prohoda_petrohan
И си спомних какво се бе случило с Пътеката между Елешница и Ришкия проход през... есента на 2012? Когато пак беше валял тежък сняг преди да окапат листата на дърветата... Някой да знае дали е станало същото като на Петрохан в оня район тия дни?

Едит: през есента на 2011-та е бил погромът. Сега си проверих архивите...
Съб Окт 07, 2017 8:42 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
joy_boy



Регистриран на: 21 Авг 2012
Мнения: 301

Мнение Отговорете с цитат
boris_borisov написа:
Не знаех коя от всичките теми е най-подходяща да изразя притеснението си..
Прочетох това: http://www.dnevnik.bg/regioni/2017/10/07/3055636_snegut_povali_durveta_i_zatvori_prohoda_petrohan
И си спомних какво се бе случило с Пътеката между Елешница и Ришкия проход през... есента на 2012? Когато пак беше валял тежък сняг преди да окапат листата на дърветата... Някой да знае дали е станало същото като на Петрохан в оня район тия дни?

Едит: през есента на 2011-та е бил погромът. Сега си проверих архивите...

имаш предвид дали това е била причината през 2011 за падналите дървета? до колкото съм чувал и говорил с местните горски да - случва се периодично..
Няма какво да го мислим сега, ще се проверява напролет Smile
Нед Окт 08, 2017 9:05 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Tito



Регистриран на: 22 Юни 2011
Мнения: 537

Мнение Отговорете с цитат
Предполагам ще е погром по Пътеката, щом затвориха Беклемето и Петрохан заради нападали дървета.

_________________
От Ком до Емине 2012
Ком-Емине GPS трак
Нед Окт 08, 2017 9:18 pm Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:    
Напишете отговор    ПЛАНИНАРСКИ ФОРУМ Форуми » E-3 Ком-Емине Часовете са според зоната GMT + 3 Часа
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
Страница 7 от 8

 
Идете на: 
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
 

ВРЕМЕТО:

вр.Ботев

вр.Мургаш

вр.Мусала

гр.Сандански

Черни връх

 Вземи рекламен банер   


 

Никаква част от материалите и снимките на този форум
не може да бъде копирана и използвана
без изричното съгласие на автора, който ги е публикувал.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Flowers Online.Translation by: Boby Dimitrov