самата Тева - фирма която май е от Келифоония, има отдел за доставки в Холандия, и от началото на септември пускат примоции - по 22 евро / чифта, без ограничение в номерации. С жената си взехме по 2 и сме доволни.
2 чифта обувки имам от този сайт но съм нямал проблем до момента.
Имат 2г гаранция дори и Гармонт където на ще от Стената дават 1г
Не би трябвало да те притеснява това защото след снимков материал на дефекта ще ти ги приемат .....
Би трябвало да се притесняваш от цената за транспортните разходи повече.
Чет Авг 22, 2019 11:15 am
neillmakoli
Регистриран на: 29 Юли 2015 Мнения: 223 Местожителство: Sofia
самата Тева - фирма която май е от Келифоония, има отдел за доставки в Холандия, и от началото на септември пускат примоции - по 22 евро / чифта, без ограничение в номерации. С жената си взехме по 2 и сме доволни.
Предполагам тук - https://www.teva-eu.com/nl/sale/?icid=hp_sale_16082019
Обаче няма как точно цитираният подел да се купи за 22 евро - абсурд.
Най-евтино съм ги виждал за 40 лири в спортпърсют-а. Обаче промоцията я пускат в 12 през нощта, сутринта вече бяха изчерпани.
Няколко пъти в последните години купувах раници от тук: https://trekkingstar.de/ , и до момента всички доставки бяха без никакви проблеми. До България доставката е 17 евро, а за Германия е безплатна при стойност на поръчката над 40 евро. Нерядко , особено за последни бройки намаленията са близо 50%.
Така изглежда. В trusted shops с оценка 4,8 е, а и е партньор на idealo, плюс някъде ми се мернаха в Bild Zeitung i Die Welt май реклами.
Само имай предвид, че партньор на DHL, DPD и сигурно и други за България са онези миризливци от Speedy или Rapido, което е пак Speedy, а с тях един път не ми е минала безпроблемно доставка, било то от чужбина или от страната, а и не само на мен, а и на всички близки и познати. Т.е. искай си задължително номера на пратката, следи я, защото не очаквай Спиди да ти я доставят без ти да ги тормозиш.
Да, има няколко апетитни Скарпи /като тази/, Арктерикс!!!, дори любимите Саломон Ортолайт стелки на Ангел, на полвин цена.
Не се чуди - рипай. Дано да уцелиш номерацията, че става сложничко с връщането. По-добре да ги шитнеш тука - дано да не се налага, де.
Мери ли на избрания производител номерацията тука?
Мерихме и двамата. Знаем си със сигурност номерата. Избрахме точно това, което искахме като модели и разцветки. Идеята бе да минем с една доставка. Платих ги ... сега ще видим.
Лахесис, уж имам човек в Спийди и често работя с тях. Ще ги видим. За Рапидо имам кофти мнение и ги избягвам по всякакъв начин поради причините посочени от теб.
Спиди и Рапидо са една и съща компания. Положението е хвани единия удари другия (Правил съм го). Налагало ми се е да работя с куриерски фирми... Те и в това отношение хич ги няма. Лепим 3 лепенки чупливо идва да взима пакета и го изпуска два пъти докато излезе от магазина... От най-ниското до високото са все мошеници. Моя съвет и винаги когато може да се избягват.
Не е точно отзив, но да споделя. Въпросната вечер направих поръчка на два чифта обувки. Регистрирах се, избрах си марка, модел, цветове, номерация, платих ги с кредитната карта (не съм фен на master card, но от службата такива ни раздават)... и тук почва интересната част. Въобще не получих известие по мейла, че съм си купил нещо. Гледах в спам папката - мейл йок В историята на поръчките седеше празно. Нищо дори не загатваше, че съм си купил нещо. А иначе паричките седяха блокирани по картата ми. Интересното е, че дори не трепнах Вярно сумата не е малка - 360 лв, но въпреки това запазих олимпийско спокойствие.
Тази вечер докато ръчках из сайта попаднах на следния текст: Du hast keine eMail Bestätigung erhalten?
Bitte prüfe in deinem Konto die genaue Angabe deiner eMail Adresse. Eventuell ist Deine Zahlung abgebrochen worden - wir prüfen das gerne. Wende dich in diesem Fall bitte umgehend über das Kontaktformular.
В превод: Ако не получа потвърждаващ мейл, да им пиша. Имали навика да проверяват ... Тъкмо запретнах ръкави да им покажа завидни знания по немски и ... взеха, че ми върнаха парите. Не че се оплаквам, но ... дали да рискувам да пробвам пак покупка от там или направо да ги търся на друго място?
Не е точно отзив, но да споделя. Въпросната вечер направих поръчка на два чифта обувки. Регистрирах се, избрах си марка, модел, цветове, номерация, платих ги с кредитната карта (не съм фен на master card, но от службата такива ни раздават)... и тук почва интересната част. Въобще не получих известие по мейла, че съм си купил нещо. Гледах в спам папката - мейл йок В историята на поръчките седеше празно. Нищо дори не загатваше, че съм си купил нещо. А иначе паричките седяха блокирани по картата ми. Интересното е, че дори не трепнах Вярно сумата не е малка - 360 лв, но въпреки това запазих олимпийско спокойствие.
Тази вечер докато ръчках из сайта попаднах на следния текст: Du hast keine eMail Bestätigung erhalten?
Bitte prüfe in deinem Konto die genaue Angabe deiner eMail Adresse. Eventuell ist Deine Zahlung abgebrochen worden - wir prüfen das gerne. Wende dich in diesem Fall bitte umgehend über das Kontaktformular.
В превод: Ако не получа потвърждаващ мейл, да им пиша. Имали навика да проверяват ... Тъкмо запретнах ръкави да им покажа завидни знания по немски и ... взеха, че ми върнаха парите. Не че се оплаквам, но ... дали да рискувам да пробвам пак покупка от там или направо да ги търся на друго място?
Ако беше шоп, немаше да се замислиш, ама, д`ге...
И що не си си регистрирал тая карта в PayPal и от там да плащаш??!!
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети